החזרות והחלפות

מותר לכם לשנות את דעתכם :-)

מדיניות החלפות והחזרות של SURI :
1. מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות האתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א1981- ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א2010- מכל מקום, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, או קבלת המוצר לפי המאוחר ביניהם. החזרת פריטים ומוצרים תתבצע כשהוא שמור באריזתו המקורית ונקי מפגם, בצירוף חשבונית הקניה או פתק החלפה למחלקת שירות הלקוחות של SURI, באמצעות שליח מדלת לדלת לכתובת המפורטת להלן:

סורי - אי האוס
תל גיבורים 5 קומה 3
תל- אביב
ישראל
6810519

זאת בכפוף לתשלום דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או תשלום סך של 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם. במקרים בהם התשלום בוצע בכרטיס אשראי, תחוייב עמלת אשראי בשיעור של .1.9%

2. ביטול עסקה יבוצע אך ורק בהודעה בכתב על ביטול העסקה מאת המשתמש. הודעה על ביטול עסקה תימסר למספר הטלפון דרך הודעת WhatsApp:
055-9441953

3. במקרה בו בקשת הביטול התקבלה לאחר שליחת המוצר תבוטל העסקה בהתאם לתנאים שבסעיף .11א. לעיל, רק באם החזיר המשתמש את המוצר על חשבונו בתוך 14 ימים מביצוע העסקה, כשהמוצר ללא פגם, מבלי שנעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ומבלי שהוסרו ממנו תוויות ו/או סימונים כלשהם. דמי השליחות של המוצר ללקוח לא יושבו ללקוח. למען הסר ספק, מצבו של המוצר ייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

כל עלויות המשלוח, המיסים, הביטוח וכיוצ"ב בקשר עם החזרת המוצרים יחולו וישולמו במלואם על ידי הקונה.

במקרה של החזרת משלוח לישראל כתוצאה מסרוב תשלום מכס או מיסים מקומיים של הלקוח או נמען יגבו מהלקוח דמי ביטול עיסקה מלאים כולל עלויות משלוח.